tisdag 4 september 2012

Blomster

Så här vackra blommor har vi på vårt bord. Jag njuter för fullt. Min man och jag fick dem i söndags av vår församling, då det var installation. Installation, lite konstigt ord. Men det är iallafall så att min man har börjat som pastor och föreståndare och då har man installation. Han fick svara på frågor inför församlingen och förbön. De hade ordnat med en jättefin tårtbuffé och vi fick så många varma kramar och välkomnande ord. Vi känner oss så välkomna. Tack!

Den är lilla kvisten står i vårt fönster. Jag har någon slags murgröna i vårt köksfönster som är lite trulsigt och växer som bara den. Ibland klipper jag av en kvist och sätter i en hög, smal vas med vatten. Dekorativt, tycker jag.
Ha en fin dag! 
Kram linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar