torsdag 23 januari 2014

Sjukdagar..

Lite tråkig rubrik...men så är det faktiskt, vi har haft måååånga sjukdagar både i december och januari. Jag håller precis på att hämta mig från en fruktansvärt envis infektion, som har hållit i sig länge. Hostat, haft feber och svårt med andningen. Nu längtar jag verkligen efter att bli frisk! 
Har ju fått ett annat jobb nu också, som jag gärna skulle vara på, inte sitta hemma och va sjuk. Jobbar bara dag och inga helger numera, så skönt! Nattjobbet tog musten ur mig. Nu är jag ju pigg när jag är vaken..en helt fantastisk känsla! Då får man lust till lite annat också...och framför allt vara en bättre mamma och fru. Det har inte känts som att jag orkat vara en bra mamma och fru
under hösten. Vi väntar ju en liten till också, så visst har det spelat roll med min trötthet...men den värsta perioden är ju över nu....så nu ser vi bara ljust på framtiden...vår, bebis, sol och annat mysigt!
Kram på er!

1 kommentar:

  1. men så tråkigt att vara sjuka, nu får det väl ändå ge sig och vara nog! Krya på er. Skönt med dagjobb kan jag förstå, passar nog ändå dom flesta bäst...
    Roligt för Love att få ett syskon.
    Kramar

    SvaraRadera