onsdag 22 augusti 2012

Stockholm i mitt hjärta

Nu har det varit tyst här på bloggen ett tag. Har varit i Stockholm med lillemannen. Har haft en härlig vecka med fika på stan, shopping, men framför allt; umgåtts med mycket fina människor. Jag har så fina vänner, tyvärr bor en del allt för långt bort. Men jag är så tacksam för dem. 

En dag promenerade jag och A runt Kungsholmen. Så vackert inne i stan. Vid mälarens strand låg husbåtar och guppade, vilket annorlunda sätt att bo! De måste ha bästa utsikten från sina små hus på vattnet.

 
Vi stannade på en brygga vid Kristineberg och åt lunch. Verkligen mysigt.
Hur mysigt det än var och hur fint Stockholm än är, så är jag ändå glad med att vara hemma igen. Här trivs jag bäst. Det är nog inte Stockholm i mitt hjärta trots allt, det är vännerna i Stockholm som finns i mitt hjärta. Tack för en härlig vecka vänner!
Kram linnéa


2 kommentarer:

  1. Härlig blogg du har! Verkar som du hade goa dagar i huvudstaden. Hoppas att vi ses snart!! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Julia!! Ja det var verkligen en mysig resa. Vi får absolut ses snart! Hoppas ni har det bra i Värne! Kram

      Radera